Support till TsarAnor 4.1

Vad skall Du göra om du stöter på problem vid användningen av programmet?

Fröken Klurig hjälper till att lösa alla problem.

Försök då i första hand att finna lösningen i det inbyggda hjälpprogrammet. Där står det mesta om du bemödar dig om att leta. Det gäller dock att titta i rätt hjälpsida. Det kan ta en stund att finna vad man söker, men under tiden man letar, lär man sig även annat som är nyttigt att kunna. Kom ihåg att var du än befinner dig i programmet så kan du klicka på F1 och kommer då till den del av hjälpen som handlar om det programavsnitt varifrån du klickat.

I andra hand kan du titta på Frågor och svar  i programmets hemsidaoch med lite tur kan du finna svaret där om någon annan tidigare haft samma problem som du nu har.

Om inget annat hjälper kan du använda Kontakta oss eller skicka ett E-post meddelande till support@tsaranor.se. Försök då att så tydligt som möjligt beskriva problemet eller frågeställningen. Därigenom blir det lättare för oss att snabbt kunna hjälpa dig.

Vi kan dock utlova personligt svar endast till användare med licensnyckel.

 


Norton 360
Skriv ut | Skapad med TSARWebb